16 Kasım 2015 Pazartesi

Yine de yalnız kalmak sözsüz kalmaktan iyiydi bazen. 
Sessiz geçen günün ardından bir köpeğin havlamasıyla irkilen ben, bir kediyle bir köpeğin dost olabileceğini düşünmezdim. 
Çünkü kediyi ben büyüttüm köpeği sen. 
O yüzden. 
Yalnızlığın sınırlarında bir diş bileyiş! 
Herşey bitmiş ve herkes gitmiş -gibi- bir davranış.
Oysa her şey burada. 
Babamla köfte yediğim lokanta. 
Dans ettiğimiz bar.
Canlı müzik, canlıbalık. 
Bitmiş sigara paketleri, en pahalısı, iki milyon olan. 
Bitmiş sigaralar, mazgallara atılan.
Atacağın bie şeyi içmek. 
Ve nereye attığını bile hatırlamamak.
Bir paketi açmak, bir paketi atmak, anlık hareket! 
Tekel satılmasın, tekel satılmasın demek. 
Paketi açıp, paketi atalım yeter ki Tekel satılmasın. 
Çakmağım yeni paketim yeni. 
Arınmak çok uzak. 
Karar ver. 
Çakmağı çak. 
Konuşma!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder